Звіт про виконану роботу англомовного табору “Jump Into Summer”
при Лозуватській ЗОШ І-ІІІ ступенів
влітку 2018 року
Громадська організація «GoGlobal» спільно з МОН України реалізують програму «GoCamps», що полягає у створенні на базі навчальних закладів мовних таборів з поглибленим вивченням англійської мови. Однією з особливостей даної програми є робота іноземних волонтерів.
Мета літнього мовного табору – це створення англомовного середовища, популяризація англійської мови, підвищення мотивації учнів до вивчення англійської мови, формування комунікативної компетенції, розвиток творчого потенціалу кожної дитини, виховання комунікативної потреби у пізнанні інших країн і народів, показати дітям інший, відмінний від шкільного, стиль навчання, де наголос робиться на практичній частині й знаннях, які можна застосувати пізніше й у інших сфер.
Реалізувати дану мету в Лозуватському англомовному таборі “Jump Into Summer” допомагали іноземний волонтер з Мексики Габріела Агілар та студентка Вінницького педагогічного університету Ольга Шкварило.
У мовному таборі діти мали можливість спілкуватися англійською мовою та застосовувати її у різних формах діяльності (в ігрових та концертних програмах, театральних виставах, конкурсах тощо).
Вихованці мовного табору мають :
- право поваги особистості.
- право індивідуальної та колективної творчості.
- право пізнання.
- право свободи вибору діяльності.
- право вільного спілкування.
- право на інформацію.
- право на ініціативу.
- право бути щасливим.
- право на помилку.
З метою реалізації завдань літнього мовного табору“Jump Into Summer”
вчителі англійської мови Лозуватської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів працювали над:
- підвищенням рівня володіння англійською мовою учнів школи;
- вихованням у дітей інтересу до вивчення іноземних мов
- створенням ситуації, в якій діти здобуватимуть необхідні мовні навички та непомітно долатимуть мовний бар’єр;
- удосконалюванням усного мовлення дитини;
- поєднанням навчання із захоплюючим відпочинком;
- розкриттям талантів дітей;
- створенням мотивації для подальшого удосконалення англійської мови;
- підвищенням рівня мовної та мовленнєвої компетенцій дітей.
Основними принципами діяльності мовного табору відпочинку є:
-
принцип зв’язку навчання з життям;
-
принцип комунікативної активності учнів;
-
принцип зв’язку позакласної роботи з уроками іноземної мови